OGŁOSZENIE
W DNIU 27 CZERWCA 2017 R. (WTOREK) O GODZ. 9.00 W SIEDZIBIE URZĘDU GMINY W DOBRONIU, PRZY UL. 11 LISTOPADA 9 ODBĘDZIE SIĘ XXIX SESJA RADY GMINY W DOBRONIU Porządek obrad XXIX sesji Rady Gminy w Dobroniu: 1. Otwarcie sesji. 2. Przyjęcie porządku obrad. 3. Informacja Wójta Gminy o ważniejszych decyzjach podejmowanych w okresie od ostatniej sesji Rady Gminy. 4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdań finansowych wraz ze sprawozdaniem z wykonania Budżetu Gminy Dobroń za 2016 r. 5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Dobroń absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2016. 6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian w Uchwale Budżetowej Gminy Dobroń na rok 2017. 7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Komendantem Powiatowym Policji w Pabianicach na przekazanie środków finansowych z przeznaczeniem na rekompensatę pieniężną za ponadnormatywny czas służby dla policjantów, którzy realizują zadania z zakresu służby prewencyjnej na terenie Gminy Dobroń w roku 2017. 8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych oraz ustalenia jej przebiegu. 9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nabycia nieruchomości. 10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Gminy w Dobroniu na drugie półrocze 2017 r. 11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Komisji Rady Gminy w Dobroniu na drugie półrocze 2017 r. 12. Rozpatrzenie sprawozdań z prac Komisji Rady Gminy w okresie pierwszego półrocza 2017 r. 13. Rozpatrzenie „Raportu z monitoringu Strategii Rozwoju Gminy Dobroń za lata 2015 – 2016”. 14. Przyjęcie protokołu kontroli nr 23/1/2017 przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy w Dobroniu w dniu 22 marca 2017 r. 15. Przyjęcie wniosków do protokołu nr XXVIII/2017 z sesji Rady Gminy. 16. Interpelacje, zapytania i wolne wnioski. 17. Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wolne wnioski. 18. Informacje, sprawy różne. 19. Zamknięcie sesji.