Wójt Gminy Dobroń

ogłasza  nabór

na  wolne stanowisko pracy

w   Urzędzie   Gminy   w   Dobroniu

95-082 Dobroń ul. 11 Listopada 9

nazwa stanowiska: podinspektor do spraw gospodarki komunalnej

- wymiar czasu pracy:   pełny etat

- informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: < 6%

  1. Wymagania niezbędne:

a)    obywatelstwo polskie,

b)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d)    wykształcenie -wyższe,

e)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,

f)     nieposzlakowana opinia.

  1. Wymagania dodatkowe:

a)    wiedza z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wraz z rozporządzeniami  wykonawczymi, ustawy o odpadach,

b)    znajomość procedur administracyjnych (Kpa),

c)    doświadczenie w pracy związanej z dziedziną gospodarki odpadami komunalnymi,

d)    umiejętność redagowania  pism,

e)    dobra znajomość  pakietów Microsoft Office i  Open Office,

f)     umiejętność obsługi urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka).

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Przygotowanie, wdrożenie, obsługa i prowadzenie systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Dobroń, zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i  porządku w gminach oraz ustawą o odpadach.

  1. Warunki pracy na stanowisku:

a)  praca przy komputerze,

b)  praca w pozycji siedzącej,

c)  możliwa praca poza siedzibą urzędu ( wyjścia służbowe na terenie Gminy Dobroń).

  1. Wymagane dokumenty:

a)    życiorys CV  (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),

b)    list motywacyjny,

c)    kserokopie świadectw pracy,

d)    kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie,

e)    kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

f)     inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

g)    ewentualne referencje,

h)    oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,

i)      oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458 ze zmianami)".

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do

 dnia 20 sierpnia 2012 roku

w sekretariacie urzędu lub przesłać na adres pocztowy:

Urząd Gminy w Dobroniu,

ul.  11 Listopada 9,  95 - 082 Dobroń

 z dopiskiem "OFERTA PRACY"

pocztą elektroniczną na adres:

sekretariat@dobron.ug.gov.pl

w przypadku posiadanych uprawnień  do  podpisu elektronicznego.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://dobron.bip.net.pl/  oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Dobroniu.

Dokumenty osób, które nie zakwalifikują się do dalszego etapu rekrutacji, zostaną odesłane pocztą.

 Wójt Gminy Dobroń

(-) Robert Jarzębak

        Dobroń, dnia 27 lipca 2012 roku